Zorunlu aradan sonra yeniden başlarken önceliğim mahkemelere saygı ile şapka çıkarıp alkış tutmak.
Niye mi verdikleri verecekleri kararlar da saygı gerektirebilir de benim sunduğum saygı Lefkoşa Kaza Mahkemesi, Gazi Mağusa Kaza Mahkemesi, Girne Kaza Mahkemesi, Güzelyurt Kaza mahkemesi olarak kalmalarından.
KKTC siyasal sosyal haritalandırmalarında İL var mı.
İl yoksa, ki yoktur,niye ilçecidir siyasa unsurları
UBP Lefkoşa İLÇE merkezi, CTP Girne İLÇE merkezi, DP Lefke İLÇE merkezi, YDP Mağusa İLÇE merkezi ve diğerleri.
Niye ili olmayan bir konumlanmada hep beraber ilçe olmayı sindiriverdi sözüm ona siyasal olan partiler.
Sözüm ona demek zorunda hissediyorum çünkü ili olmayan ilçeler icat ettiler her nedense kendilerine
Osmanlı, İngiliz Sömürge, Kıbrıs Cumhuriyeti her dönemde Kıbrıs adası idari olarak kazalara bölünmüş durumdaydı.
Lefkoşa kazası, Mağusa kazası, Limasol kazası, Baf kazası, İskele / Larnaka kazası, Girne kazası, Lefke kazası.
İdari bölümleme / düzenleme böyleyken bir devletin baş şehrine ilçe demek hem komik ve hem de ayıp olmuyor mu.
Hazıra konmak bilinci köreltir.
Bakın Anavatan il ve ilçe olarak bölümlenmiş biz de öyle yapalım derseniz, başşehrinizi ilçe yaparsınız ki, Yalova kaymakamlıkla idare edilen bir ilçeydi Türkiye’de, bir de kaymakamı vardı argoya düşmüş.
Mahkemelerimizin bu abukluğa düşmeyip kaza şeklindeki idari bölümlenmeyi sürdürmesi ayrıcalığımız olmuştur.
Sakın ha Lefkoşa’yı il yapalım da diğerleri ilçe olsun gibi bir başka yanlışa yanılgıya düşmeyin.
Her bir parti kendi binalarındaki CTP Girne İLÇESİ. UBP Mağusa İLÇESİ gibi yanlışlıklardan bir an önce sıyrılıp, CTP Lefkoşa KAZA örgütü, UBP Mağusa KAZA örgütü tabelalarını parti binalarına asmalıdır.
Belki bu bir başlangıç olur ve siyasiler ‘‘ taziye ’’ ziyaretlerine gitmekten vaz geçip BAŞINI / BAŞINIZ SAĞ OLSUN ziyaretlerine gitmeye başlar yeniden.
Ve Allah yar ve yardımcımız olsun, değil Allah yardım ederse, şahsım ve bakanlarım adına ’’ değil hükümet olarak demeyi yeniden hatırlarsınız.
Papağan taklit eder, konuşmayı konuşmaları da taklit eder ama o konuşma değildir ve papağan ne dediğini asla bilmez o sahibinin istediği sesi çıkarır.
İnsan konuşmalı