Eskişehir de devam etmekte olan Türkiye Küçükler Voleybol Şampiyonasında Çeyrek Finale yükselme maçında Tekirdağ Kapaklı Site takımını 3-1 ( 25-16,23-25,25-10, 25-19) mağlup eden U15 Erkek Takımımız Adını Çeyrek Finale yazdırdı.
U15 Erkek Takımımız bugün saat 13.00 de İBB -Ziraat Bankası galibi ile Yarı Finale kalma mücadelesi verecek.
Özkan Eser " Çalışmalarımızın karşılığı olarak U15 kategorisinde ilk kez Çeyrek Finale yükselerek iyi bir başarıya imza atmış durumdayız. Amacımız yarın oynanacak olan Çeyrek Final maçında bu başarıyı daha ileriye taşımaktır."
Münür Özbilgen " Ülkemiz Voleybolu adına Alt Yapıda büyük bir başarı elde etmeninin mutluluğunu yaşıyoruz. İnşallah yarın ki Yarı Finale yükselme müsabakasında aynı başarıyı tekrar ederiz.
Erdinç Serdahoğulları " Türkiye’nin en iyi ilk sekiz takımı arasında yer almaktan büyük bir onur duyuyoruz.

Hüseyin Güneralp’ten Gençlik Gücü’nden Ayrıldı
Hüseyin Güneralp’ten Gençlik Gücü’nden Ayrıldı
İçeriği Görüntüle