Cumhurbaşkanı Ersin Tatar, Türkiye Cumhuriyeti’nin başkenti Ankara’da temaslarda bulunmak amacıyla Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nden ayrıldı.
Cumhurbaşkanlığından verilen bilgiye göre Tatar'ı Ercan Havalimanı'ndan Meclis Başkanı Ziya Öztürkler, Sağlık Bakanı Hakan Dinçyürek ve öteki yetkililer uğurladı.
Gündem
3.Sayfa
Kültür-Sanat
Dünya
Güney
Spor
Türkiye
BİLİM-TEK
Cumhurbaşkanı Tatar Ankara'ya gitti
Cumhurbaşkanı Ersin Tatar, Türkiye Cumhuriyeti’nin başkenti Ankara’da temaslarda bulunmak amacıyla Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nden ayrıldı.
Yorumlar





