Bir bakarım dikine,
Ardından gökyüzüne...;
Başlarım uzun uzun hayallere.

Yaşarım sil baştan tüm yaşadıklarımı,

Bertaraf ederek zamanı...

Hele mevsimi ise göçmen kuşların,

Dalıp dalıp inip yükselen kırlangıçların

Havadaki uçuşlarına takılıp kalırım uzun süre.

Unuturum yeryüzünü bir anlığına...

Bazen, eğer mevsimi ise arı kuşlarının,

Seyre değerdir semadaki dansları.

Müzik eşliğindeki güzelim ötüşleriyle...

Gökyüzünde pike yaptıklarında,

Sevinçten,

Şahane renkleri yorgun gözlerimi büyüler.

Bana göre hayat,

Hayaller olmasaydı

Bu kadar güzel olmazdı.